Forside Add meg YouTube Instagram Facebook kontakt meg

Yesterdays outfit

Hei babes!

Nettet her funker veldig bra på telefonen, men å laste opp bilder til innlegg tar opp til 30 min pr bilde.. Det er veldig irriterende, for jeg har tatt så mange fine bilder til dere! I går satt jeg fra 22.00 til 01.00 og lastet opp bilder, og det endte opp med at jeg sovnet uten å ha lagd innlegget ferdig engang.. Men jaja!

Jeg fikk lillebroren min til å ta noen bilder av meg i går, altså av klærne jeg gikk med, men han har ikke nok tålmodighet til å bruke mer enn 5 sekunder, så det ble ikke særlig bra.. Men her er hvertfall noen!

Topp - Berskha --- Bukse - Carlings

• 11

Where my heart belongs

Hei babes!

Siden jeg ikke har hatt tilgang til nett tidligere, så ble det et halvdårlig innlegg i går med litt mobil bilder fra de siste to dagene.. Jeg tenkte derfor jeg kunne oppsummere de siste dagene i dette innlegget!

Dag 1

Fredag 1 Juli var dagen vi kom. Flyet landet rundt 11.00, så vi var hjemme i leiligheten ca 14.00. Vi hentet leiebilen vår, koffertene, og kjøpte selvfølgelig litt mat og godteri til bilturen fra flyplassen selv om den ikke tar lenger enn 1 time. Da vi kom hjem åpnet vi koffertene, skiftet til badetøy, og dro opp i bassenget som er 2 minutter fra der vi bor. Ettersom at flyet gikk fra Norge 07.00, og vi måtte stå opp 04.00, var jeg så utrolig trøtt at jeg sovnet ved bassenget. Jeg var helt utslitt. Etter vi var i bassenget dro vi hjem å spiste litt. På kvelden dro vi ut en tur på Zenia Boulevard, et stort ute kjøpesenter like ved der vi bor. Jeg og familien tok oss som vanlig en handletur på Primark, og jeg klarte ikke å gå forbi Bershka uten å gå inn, så det ble litt klær der også.

Dag 2

I går, altså dag 2, startet dagen på stranda, Zenia. Vi er der så og si hver gang vi er på stranda.. Det er sand bar, deilig og rent vann, nærme oss, og helt amazing sand. Elsker den stranda så mye. På kvelden dro vi til Zenia Boulevard igjen (samme sted som i går kveld), fordi jeg trente ny foundation. Siden de ikke hadde min farge og jeg kommer til å bli brunere, kjøpte jeg to i forskjellige farger. En som huden min er nå, og en litt mørkere. Vi dro dit egentlig bare for en foundation, men de endte opp med noen butikker, kjøp av nye hagemøbler, og cafe besøk. Vi har bare hatt et bord og noen stoler i "hagen" vår, men i går fikk vi endelig kjøpt sofa og stoler! Dere ser en liten "smakebit" av hva vi kjøpte på noen bilder lenger opp, der jeg sitter i en stol. Den er så fin! På kvelden spiste vi ute på min favoritt restaurant i hele verden, Alingui! Det var forresten der jeg blogget fra i går, det er nett der.

Dag 3

I dag kjørte vi fra Torrevieja (sør) til Santander (nord) for å besøke familien min! Turen tar mellom 9-10 timer, men med stopp blir det opp til 12 timer. Så dere kan vell tenke dere hvor slitne vi er nå! Jeg har derfor ingen særlige bilder fra i dag bortsett fra det under, men jeg lover å ta masse bilder de neste dagene vi er her, så jeg får laget innlegg hver kveld!

Jeg håper dere likte innlegget, og at jeg fikk oppsummert litt for dere! Jeg finner ofte litt nett på restauranter osv, men det funker veldig dårlig. Jeg får lagt ut et bilde på Instagram etter 10 minutter, men blogg innlegg er det ikke bra nok nett for.. Så følg meg gjerne på Instagram om dere vil se fler bilder! Jeg heter @babemartinez der! Jeg håper dere alle får en kjempe fin ferie videre!

Følg meg på Instagram @babemartinez

Kontakt; ijamartinez01@gmail.com

Isabel Martinez

•  04.07.2016
  •   Blogg
  • 2

I Spania!

Hei alle herlige lesere! Jeg beklager for ingen blogginnlegg i det siste, men det er fordi jeg har kommet til Spania! Vi reiste Fredag natt 04.00, så vi har vært her i 2 dager ca.. Jeg har ikke nett hjemme, men jeg skal fikse noe så jeg får blogget for dere.

Akkurat nå er jeg ute med familien å spiser, klokka er 22.45..

Jeg har tatt masse bilder og videoer allerede, så jeg legger ut mye så fort jeg får sjansen!