Forside Add meg YouTube Instagram Facebook kontakt meg

Yesterdays outfit

Hei babes!

Nettet her funker veldig bra p telefonen, men laste opp bilder til innlegg tar opp til 30 min pr bilde.. Det er veldig irriterende, for jeg har tatt s mange fine bilder til dere! I gr satt jeg fra 22.00 til 01.00 og lastet opp bilder, og det endte opp med at jeg sovnet uten ha lagd innlegget ferdig engang.. Men jaja!

Jeg fikk lillebroren min til ta noen bilder av meg i gr, alts av klrne jeg gikk med, men han har ikke nok tlmodighet til bruke mer enn 5 sekunder, s det ble ikke srlig bra.. Men her er hvertfall noen!

Topp - Berskha --- Bukse - Carlings

• 11

Where my heart belongs

Hei babes!

Siden jeg ikke har hatt tilgang til nett tidligere, s ble det et halvdrlig innlegg i gr med litt mobil bilder fra de siste to dagene.. Jeg tenkte derfor jeg kunne oppsummere de siste dagene i dette innlegget!

Dag 1

Fredag 1 Juli var dagen vi kom. Flyet landet rundt 11.00, s vi var hjemme i leiligheten ca 14.00. Vi hentet leiebilen vr, koffertene, og kjpte selvflgelig litt mat og godteri til bilturen fra flyplassen selv om den ikke tar lenger enn 1 time. Da vi kom hjem pnet vi koffertene, skiftet til badety, og dro opp i bassenget som er 2 minutter fra der vi bor. Ettersom at flyet gikk fra Norge 07.00, og vi mtte st opp 04.00, var jeg s utrolig trtt at jeg sovnet ved bassenget. Jeg var helt utslitt. Etter vi var i bassenget dro vi hjem spiste litt. P kvelden dro vi ut en tur p Zenia Boulevard, et stort ute kjpesenter like ved der vi bor. Jeg og familien tok oss som vanlig en handletur p Primark, og jeg klarte ikke g forbi Bershka uten g inn, s det ble litt klr der ogs.

Dag 2

I gr, alts dag 2, startet dagen p stranda, Zenia. Vi er der s og si hver gang vi er p stranda.. Det er sand bar, deilig og rent vann, nrme oss, og helt amazing sand. Elsker den stranda s mye. P kvelden dro vi til Zenia Boulevard igjen (samme sted som i gr kveld), fordi jeg trente ny foundation. Siden de ikke hadde min farge og jeg kommer til bli brunere, kjpte jeg to i forskjellige farger. En som huden min er n, og en litt mrkere. Vi dro dit egentlig bare for en foundation, men de endte opp med noen butikker, kjp av nye hagembler, og cafe besk. Vi har bare hatt et bord og noen stoler i "hagen" vr, men i gr fikk vi endelig kjpt sofa og stoler! Dere ser en liten "smakebit" av hva vi kjpte p noen bilder lenger opp, der jeg sitter i en stol. Den er s fin! P kvelden spiste vi ute p min favoritt restaurant i hele verden, Alingui! Det var forresten der jeg blogget fra i gr, det er nett der.

Dag 3

I dag kjrte vi fra Torrevieja (sr) til Santander (nord) for beske familien min! Turen tar mellom 9-10 timer, men med stopp blir det opp til 12 timer. S dere kan vell tenke dere hvor slitne vi er n! Jeg har derfor ingen srlige bilder fra i dag bortsett fra det under, men jeg lover ta masse bilder de neste dagene vi er her, s jeg fr laget innlegg hver kveld!

Jeg hper dere likte innlegget, og at jeg fikk oppsummert litt for dere! Jeg finner ofte litt nett p restauranter osv, men det funker veldig drlig. Jeg fr lagt ut et bilde p Instagram etter 10 minutter, men blogg innlegg er det ikke bra nok nett for.. S flg meg gjerne p Instagram om dere vil se fler bilder! Jeg heter @babemartinez der! Jeg hper dere alle fr en kjempe fin ferie videre!

Flg meg p Instagram @babemartinez

Kontakt; ijamartinez01@gmail.com

Isabel Martinez

•  04.07.2016
  •   Blogg
  • 2

I Spania!

Hei alle herlige lesere! Jeg beklager for ingen blogginnlegg i det siste, men det er fordi jeg har kommet til Spania! Vi reiste Fredag natt 04.00, s vi har vrt her i 2 dager ca.. Jeg har ikke nett hjemme, men jeg skal fikse noe s jeg fr blogget for dere.

Akkurat n er jeg ute med familien spiser, klokka er 22.45..

Jeg har tatt masse bilder og videoer allerede, s jeg legger ut mye s fort jeg fr sjansen!